SB ? Chcete ? AWESOME !!

Ak chcete byť moje SB/ Spriatelený blog budem len veľmi rada. Nevyžadujem nejaké prísne témy, ktorým by sa mal Váš blog venovať, veď sama mám každú úplne o inom. A čo sa týka návštevnosti a komentov, budem len rada ak sa zapojíte... či už niečo okomentíte, názorom alebo otázkou :) Ide mi o to aby sme sa takto dostali do pozornosti viac ľudkom.

Pekný deň


streda 24. februára 2010

Prvé spriatelené blogy :)


Neviem ako vyjadriť svoju radosť. Je to super pocit- tak nejak sa zaradiť medzi a k ostatným blogerom a /kám . Bola som viac než presvedčená, že sem bude chodiť akurát tak môj priateľ (upozorňujem,že to nemyslím zle, ale viem, že to robí, lebo ma ľúbi a podporuje, no nieje to neznáma osoba s ktorou vzájomne zdielame blogy) a sestra asi raz za rok a aj to zo súcitu :D
Tak a preto mi to je také vzácne a myslím, že bude na mieste aj slovo nevšedné.
Vitajte slečny :)

6 komentárov:

  1. nwm robiť s ikonami takže bez ikony ale predsa len SB... chceš aj diplom?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No keď chceš, aby som ho od teba mala, tak sprav :) ... ale nemusíš, ak sa Ti s tým nechce hrať ... inak videla som už nejaké tie diplomy ...ale....načo sa to robí ? to je nejaký zvyk ? alebo čoto :)


    inak k tomu zakladaniu ikon... mne to tu funguje tak, že si dáš akoby obrázok na stránku a tak sa k nej dá pridať adresa... no a tam dáš adresu blogu a malo by to prehadzovať samo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ok... vdaka za pomoc... a ten diplom je fakt taky zvyk... ako prejav priatelstva... co nan chces?

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Kvety, drakov alebo anime ( bud Gaaru z Naruta alebo Yachiru z Bleachu ;) ... nj som zlahka vyberavá :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ok... zajtra sa zastav na mojom blogu a vyzdvihni si ho... niekedy na vecer ho uverejnim bo dnes musim spravit este 2-stranovy referat... bude to Ryuzaki ak nevadi *sak anime ako anime*

    OdpovedaťOdstrániť
  6. vieš čo? už je hotový... serem na referát bude len 5... to nejak opravím do konca roka

    OdpovedaťOdstrániť