SB ? Chcete ? AWESOME !!

Ak chcete byť moje SB/ Spriatelený blog budem len veľmi rada. Nevyžadujem nejaké prísne témy, ktorým by sa mal Váš blog venovať, veď sama mám každú úplne o inom. A čo sa týka návštevnosti a komentov, budem len rada ak sa zapojíte... či už niečo okomentíte, názorom alebo otázkou :) Ide mi o to aby sme sa takto dostali do pozornosti viac ľudkom.

Pekný deň


utorok 23. februára 2010

Ako je to možné ?


Je možné aby mal tento blog tak veľké nedostatky ? Už keď som si chcela zmeniť to základné pozadie(ten podklad na celú stranu), som zistila, že to nejde...a teraz, v domnení, že moje rubriky budú mať ako každý článok jednu novú stranu, som si dala pekne nasrať na hlavu....vrrrr.... ide len posúvať stranu stále nižšie a nižšie.
Preto budem jednotlivé témy oddeľovať medzerou a XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX riadkom, aby zostala zachovaná aspoň aká-taká prehľadnosť.
S pozdravom, nazúrená BU

2 komentáre:

  1. to o spriateleni... nwm jak to chodi na blogspot ale na blog.cz si staci pridat nejaku stranku do oblubenych v polozkach menu a ak sa dohodnete tak mozte byt SB *spriatelene blogy*

    tvoja shin *jaganshi.blog.cz*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. áno pridám si ťa k Affsíkom pridaj si aj ty mňa AniQa http://rebelde--rbd.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť