SB ? Chcete ? AWESOME !!

Ak chcete byť moje SB/ Spriatelený blog budem len veľmi rada. Nevyžadujem nejaké prísne témy, ktorým by sa mal Váš blog venovať, veď sama mám každú úplne o inom. A čo sa týka návštevnosti a komentov, budem len rada ak sa zapojíte... či už niečo okomentíte, názorom alebo otázkou :) Ide mi o to aby sme sa takto dostali do pozornosti viac ľudkom.

Pekný deň


streda 24. februára 2010

Nebojte sa zapojiť


Ešte raz opakujem, neviem už kde som to písala, každopádne som všetkých, ktorí navštívia môj blog vyzívala, aby ak ich niečo zaujme sa pýtali. A preto to píšem znova. Mám totiž takú krásnu predstavu o tom, že zužitkujem to málo čo viem, alebo sa nebojím zistiť :) a to čo som prežila alebo aktuálne prežívam. Samozrejme sa bude diať takým spôsobom, že vy sa budete pýtať a ja odpovedať. Stručný príklad : Moje články o škole...chystáte sa na medicínu ? tiež som robila prijímačky v Martine, Bratislave a aj sem, do Prahy. Ja študujem na 3. lekárskej, moja dobrá kamarátka na 1. lekárskej ...zaujíma Vás o tom niečo ? Buď to viem, alebo zistím, predsa je pravdepodobnejšie, že som bližšie pri zdroji..pokiaľ samozrejme už niekoho na takejto škole nemáte atď ;) ...Tak isto internáty v Prahe... nie jeden som videla keš som bola na návštevách u kamošov... a nejde len o Karlovu univerzitu... ja totiž bývam na Strahovskom internáte, ktorý patrí ČVUT a spolubývajúca je tiež z tej školy... takže ak budem vedieť, poskytnem informácie aj týmto smerom ;)
PÝTAJTE SA PÝTAJTE SA PÝTAJTE SA
Teším sa veľmi...Ga-Bi-BU

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára