SB ? Chcete ? AWESOME !!

Ak chcete byť moje SB/ Spriatelený blog budem len veľmi rada. Nevyžadujem nejaké prísne témy, ktorým by sa mal Váš blog venovať, veď sama mám každú úplne o inom. A čo sa týka návštevnosti a komentov, budem len rada ak sa zapojíte... či už niečo okomentíte, názorom alebo otázkou :) Ide mi o to aby sme sa takto dostali do pozornosti viac ľudkom.

Pekný deň


piatok 26. februára 2010

A pribúdajú...


Ahoj ahoj
pre tých, ktorí sem chodia iba checkovať hlavnú stránku mám odkaz: Mrknite sa občas do rubrík ... vedľa názvov nemám počítadlo ani nič podobné, aj keď články pribúdajú.
Teším sa tomu a neustále premýšľam, o čom by sa dalo písať. Nejaké news sú v "škole" a tak isto aj v polievkach už mám prvé autorské dielo :)
Tak do toho
Ak mi chcete spraviť radosť, napíšte Váš názor do komentu...pochváľte,zkritizujte alebo poraďte a povedzte si, čo Vám tu chýba.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára