SB ? Chcete ? AWESOME !!

Ak chcete byť moje SB/ Spriatelený blog budem len veľmi rada. Nevyžadujem nejaké prísne témy, ktorým by sa mal Váš blog venovať, veď sama mám každú úplne o inom. A čo sa týka návštevnosti a komentov, budem len rada ak sa zapojíte... či už niečo okomentíte, názorom alebo otázkou :) Ide mi o to aby sme sa takto dostali do pozornosti viac ľudkom.

Pekný deň


piatok 26. februára 2010

Ešte nespím


Viem, že je zopár ľudí, čo by mi nasekalo na prdel, že ešte nespím, ale oni už spia, jeden je v robote, takže som tu a píšem píšem píšem.
Zmotala som niečo aj do rubriky o Japonsku, a našla jeden odborný článok, ktorý sem chcem určite použiť, to sa však udeje až neksôr, lebo vážne musím ísť chrneť. Ráno vstávam, máme hneď o ôsmej ošetrovateľstvo- Verbálna komunikácia = názov témy pre túto hodinu.
Tak čus

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára