SB ? Chcete ? AWESOME !!

Ak chcete byť moje SB/ Spriatelený blog budem len veľmi rada. Nevyžadujem nejaké prísne témy, ktorým by sa mal Váš blog venovať, veď sama mám každú úplne o inom. A čo sa týka návštevnosti a komentov, budem len rada ak sa zapojíte... či už niečo okomentíte, názorom alebo otázkou :) Ide mi o to aby sme sa takto dostali do pozornosti viac ľudkom.

Pekný deň


pondelok 1. marca 2010

Recenzia dneška


Vstávanie bolo viac ako skoré a deti viac ako živé :)
Začali sme s programom, ktorý sme si pre nich nachystali... najskôr rozcvička, nasledovala naháňačka, pokračovalo sa ukladaním tvarov do obraázkov- aby pasovali ;) (do slniečka žltý kruh...) A nastal rozchod do rôznych oddelení za rôzne starými detičkami... s Honzom sme šli k tým najmenším. Boli tam dvaja mládenci, strí približne rok. Maxík a Gabčo :) Boli úžasný, všeličo nám pobľabotali a prehnali nás, až hrôza :-D
Týmto ich veľmi srdečne pozdravuje, dneštné popoludnie s nimi bolo hádam najkrajšie za celý tento školský rok.
Do pitiev nám zostalo ale ešte 2 a pol hodiny tak som sa musela všemožne premáhať, aby som nezaspala. Prebralo ma natáčanie videa, ktoré sme robili ako projekt na oško :-D No... vidim to na Oscara :-D
Pitvy dnes boli len o tom, že sme ľutovali, na akú školu sme to prišli a zisťovali sme, že naozaj nič nevieme. Týmto pozdravujem Kachlosa, ktorý sa tým náramne bavil. Pitvy ssú ale aj tak parádna sranda...znie to desivo, ale nenarážam na žiadne akcie, kde sa zneucťujú mŕtvoly :-D
Cez prestávku sme si dokonca potrénovali nožky pri hraní " hekisku" :-D :-D vážne netuším ako sa to píše.
Domov som sa doplazila tesne pred siedmou večer, a vážne nemám síl na zopakovanie toho, čo sme dnes presvišťali enormnou rýchlosťou. Zajtrajškom sa počne pátranie po Trigonum omotrachialis, ktoré mám za úlohu vypreparovať a potom aj odprezentovať niektorému z asistentov. ... Tak som zvedavá

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára